Ondrej Švantner - 4.G

10.05.2011 11:01

Pre 4.G

 

Pamätáte ,keď volali Nás 4.G,

vtedy ,keď bolo to pre Nás normálne.

No čas rýchlo letí,

po štyroch rokoch už nie sme deti.

 

Pamätám si prvý školský deň,

keď stál som tam,

matura ,bola pre mňa ešte iba sen.

 

Teraz cítim že čas sa kráti,

školské dni nám nik nevráti.

Školské dni, čo pre nás boli hrou,

boli slnečné ,občas prikryté tmou.

 

Keď spoločne sme boli Trieda,

no naspäť sa to vrátiť nedá.

Hovorí sa to ťažko ,že od teraz každý za seba,

bolo to skvelé, ideme ďalej, často sa obzerať netreba.

 

Aj keď naše sklamania a naše lásky,

vytvorili nám na tvárach vrásky,

Naše priateľstvá a zážitky,

lákali nás do bitky,

stále treba myslieť na to

„Veď tie roky stáli za zo“

 

a keďže 4 roky zaplatené máme

aj tú maturu už nejak dáme :D

 

Veľa chuti do učenia

a užite si posledný  týždeň školy, náš posledný týždeň na strednej ......

 

 

NeChcem

 

Nechcem viac ostať viazaný minulosťou!

Chcem sa pohnúť ďalej, za svojou budúcnosťou.

 

Nechcem viac ostať dva kroky pozadu

Chcem radšej padať, no hlavne dopredu.

 

Nechcem viac rozmýšľať, bolo to krásne?!

Chcem si len povedať, je koniec, tým to hasne.

 

Nechcem si hovoriť aké to môže byť!

Chcem len jediné, svoje sny začať žiť.

 

Nechcem si hovoriť, že nebudeš moja!

Chcem Ťa milovať, zas a znova.

 

Nechcem ti hovoriť, začni sa správať!

Chcem s tebou od teraz spoločne plávať.

 

Nechcem viac sedieť tak strašne sám!

Chcem konečne cítiť, že za sebou teba mám.

 

Nechcem viac aby si čakala tichom!

Chcem aby si prišla, šťuchla ma, tu som.

 

Nechcem viac rozmýšľať či to myslíš vážne!

Chcel by som nech sa to úprimne zažne.

 

Nechcem aby si myslela, že je to vlažné!

Chcem aby si si všimla, že so mnou je to vážne.